Mnie się zdarzyła dokładnie taka sama sytuacja jeden jedyny raz na kompletnym zadupiu gdzie do najbliższego domu było z 5 km. :shock: od tej pory nic, działa jak złoto. Do dzisiaj nie wiem co to mogło być.
Problem z wyjęciem akumulatora
Zwiń
X
-
Problem z wyjęciem akumulatora
Witam.
Problem polega na tym,że kręci się śruba trzymająca blaszkę przytrzymujacą akumulator od dołu.
Nie wiem czy został zerwany trzpień z gwintem od spodu tej bachy, czy też jest tam zwykła nakrętka. Wszystko razem się obraca i od spodu nie ma jak tego złapać. Kto wymyślił takie rozwiązanie. Jedna śruba unieruchamia auto.
Jakieś pomysły???
Pozostaje chyba dynamit, albo pocięcie aku na kawałki aby go wyjąć.MK3 2.0TDCI
-
-
ja też miałem z nią problem ale podwadziłem te śróbe plaskim wkrętakiem a brat kręcił powoli jak tylko troche póściło to zaczeła iść. później kąbinerkami odkręcałem ją z godzine momętami miałem złapać za wiertarke i w cholere ją rozwiercić ale tak jak mówie powoli podpieraj mocno wkrętakiem tak żeby bardzo sztywna była i powoli odkręcajPamiętaj-Serwis to ostatecznosć...
Komentarz
-
-
jesli dalbys rade zlapac to od spodu szczypcami Morse'a to ich zacisk powinien przytrzymac nakretke. druga metoda to nawiercenie sruby (lba) OD GORY malym wiertlem (bedzie latwiej) w ten sposob aby otwor powstawal w srodku sruby. na tym malym otworku zabazujesz sobie potem wieksze wiertlo (jakies fi 8) i jak zawiercisz wiekszym to leb sruby powinien sam odpasc albo dac sie urwac.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez b-bar01jesli to tylko zerwany gwint, podważanie sruby podczas wykrecania.Zamieszczone przez adrianst5podwadziłem te śróbe plaskim wkrętakiem a brat kręcił powoli jak tylko troche póściło to zaczeła iść. później kąbinerkami odkręcałem
myślę że zaczym obróciłaby sie zatopiona nakrętka, pękł by ten plastik z podstawy.
Komentarz
-
Komentarz